Ověření je potvrzením osobních údajů klienta prostřednictvím dokumentace a je nedílnou součástí procesu registrace obchodního účtu u RoboMarkets. Proces ověření může trvat až 2 pracovní dny.
Pro dokončení procesu ověřování je nutné potvrdit vaši identitu (ověření cestovního dokladu) a vaše místo pobytu či adresu (ověření adresy).
Pro zahájení obchodování není nutné provést ověření bankovní karty a telefonního čísla, je však možné, že tyto údaje budou nutné pro operace na účtech RoboMarkets.
Pokud pas nevlastníte:
1. Je nutné zadat osobní údaje a přiložit digitální kopii dokumentu v rámci speciálního formuláře v Členské zóně.
2. Dokument je možné digitalizovat:
3. Na vložené fotografii musí být jasně čitelné vaše jméno, fotografie, datum narození, sériové číslo dokladu a vydávající úřad, datum vydání dokladu a platnost.
4. Nepřijímáme dokumenty, jejichž platnost vyprší za méně než tři měsíce ode dne odeslání.
5. Můžete nahrát až 4 fotografie dokumentu, a tak je přiložit k přihlašovacímu formuláři.
6. Podporujeme následující formáty - bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, do velikosti 4 096kb.
7. Přijímáme pouze barevné fotografie dokumentů.
8. Fotky dokumentů upravované v grafickém editoru nejsou akceptovatelné.
9. Pokud je nutné přidat extra grafické symboly (například "pro RoboMarkets"), můžete tak učinit na zvláštní papír, který umístíte například vedle skenovaného dokumentu během skenování (veškeré informace v dokumentu musí být jasně čitelné).
Jak provést ověření z mobilního telefonu bez nutnosti vyplnit formulář v Členské zóně
Jak správně pořídit fotografii prostřednictvím webkamery
Pro potvrzení skutečného místa bydliště nebo adresy můžete použít KTERÝKOLI Z NÁSLEDUJÍCÍCH DOKUMENTŮ, nesmí však být starší šesti měsíců (seznam výjimek najdete v čl.4 požadavků):
Nemovitost: Výpis z katastru nemovitostí, certifikát o hypotéce, kupní smlouva, zástava, smlouva o půjčce.
Platba za služby: faktury za elektřinu, vodné a stočné, pevnou telefonní linku, plyn, faktury za bezpečnostní služby, korespondence se správcovskou firmou nebo jinými úřady pro veřejné bydlení, účet za mobilní telefon, účet za televizní službu.
Můžete také použít účty za služby adresované vaší manželce či vašemu manželovi, musíte však také dodat oddací list.
Dokumenty ve státem povoleném formátu
Bankovní služby: výpis z platného bankovního účtu nebo platební (kreditní nebo debetní) karty.
Klienti ze Společenství nezávislých států: registrace v cestovním dokladu.
Klienti RoboMarkets musí navíc poskytnout některý z následujících dokumentů:
1. Je nutné zadat osobní údaje a přiložit digitální kopii dokumentu v rámci speciálního formuláře v Členské zóně.
2. Dokument je možné digitalizovat:
3. Na fotografii musí být viditelné a jasně čitelné následující údaje: vaše celé jméno, adresa trvalého pobytu a datum pořízení dokumentace.
4. Dokument nesmí být starší 6 měsíců. Výjimky: registrace.
5. Potvrzující dokument musí být certifikován podpisem a razítkem vydávajícího úřadu (u faktur za služby a státní bydlení stačí čárový kód), nebo musí být dokument napsán/vytištěn na hlavičkovém papíře.
6. K formuláři s žádostí o ověření lze přiložit až 2 fotografie dokumentů.
7. Podporujeme následující formáty - bmp, gif, jpg, jpeg, pdf, png, do velikosti 4 096kb.
8. Dokument poskytnutý pro ověření adresy musí být platný nejméně po další rok, nebo do data vypršení, má-li nějaké.
9. Přijímáme pouze barevné fotografie dokumentů.
10. Fotky dokumentů upravované v grafickém editoru nejsou akceptovatelné.
11. Pokud je nutné přidat extra grafické symboly (například "pro RoboMarkets"), můžete tak učinit na zvláštní papír, který umístíte například vedle skenovaného dokumentu během skenování (veškeré informace v dokumentu musí být jasně čitelné).
Jak provést ověření z mobilního telefonu bez nutnosti vyplnit formulář v Členské zóně
SMS ověření slouží k potvrzení vašeho telefonního čísla. Díky SMS ověření můžete začít používat jednu nebo několik služeb, které zvýší bezpečnost osobních údajů a financí v rámci Členské zóny.
Pozor! Všechny 3 služby jsou klientům RoboMarkets poskytovány zcela zdarma.
Více se o těchto službách dočtete na stránce "Autorizace ve dvou krocích" na našem webu.
Po provedení všech potřebných kroků budou SMS služby dle vaší volby aktivovány.
Pokud chcete ze svého účtu vybrat finance a vložit je na bankovní kartu, je nutné ji nejprve ověřit. Toto bezpečnostní opatření jsme zavedli pro zvýšené zabezpečení financí na vašem obchodním účtu a jako prevenci možných podvodů.
Ověření bankovní karty není povinným procesem, ale může být požadováno ze strany našeho Oddělení pro platby, pokud si přejete vybrat finance. Abyste v budoucnu ušetřili čas, doporučujeme provést ověření bankovní karty předem.
Proces ověření je velmi jednoduchý. Stačí jen nahrát fotografii přední a zadní strany vaší karty do speciálního formuláře v rámci Členské zóny.
1. Dokument je možné digitalizovat:
2. Na přední straně karty zakryjte všechny číslice identifikačního čísla mezi prvními šesti a posledními čtyřmi číslicemi.
Příklad:
3. Na zadní části karty zakryjte kód CVV/CVC.
Příklad:
Vaše žádost o jakýkoli typ ověření (kromě SMS) bude zpracována do dvou pracovních dní. Konkrétní doba zpracování závisí na množství žádostí, které jsou zpracovávány.
Snažíme se proces zpracovávání co nejvíce urychlit. Ve většině případů jsou vaše dokumenty ověřeny v den, kdy jste nám je odeslali.
Pokud nemáte požadované dokumenty k dispozici, můžete si některé z nich opatřit. Například výpis z bankovního účtu lze získat velmi rychle.
Také vám doporučujeme projít si seznam znovu a pečlivě - mohlo se stát, že jste přehlédli některý z dokumentů, které k dispozici máte.
Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím Zákaznickou podporu naší společnosti.
Naše společnost má pro založení a ověření firemních účtů zvláštní postup. Informace o tomto postupu naleznete na našich webových stránkách.
Problém může nastat, pokud se při odeslání vaší žádosti soubory s fotografiemi dokumentů nenahrály správným způsobem (například pokud mají špatný formát souboru nebo velikost). Proto je naši specialisté neobdrželi k ověření.
Zkontrolujte formulář pro odesílání dokumentů: pokud je stav vaší žádosti (nahoře) stále stejný - "Čeká na ověření", zkuste odeslat soubory znovu.
Žádost o ověření mohla být také zamítnuta prostřednictvím emailu. Zkontrolujte svou emailovou schránku, včetně složky "Spam".
Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím Zákaznickou podporu naší společnosti.
Ano, je to možné pro ověření adresy a cestovního pasu. Detailní informace o možnosti odeslat dokumenty bez vyplňování formuláře v Členské zóně najdete v našich instrukcích.
V souladu s požadavky společnosti, uvedenými na této stránce a v rámci vnitřních Předpisů, je nutné aktualizovat dokument, který klient poskytnul společnosti RoboMarkets Ltd jako podklad pro ověření adresy, a to jednou za rok od prvního ověření.
Toto opatření jsme zavedli pro zvýšení bezpečnosti vaší Členské zóny. Stačí jen vámi obdržený kód vložit do speciálního formuláře v rámci Členské zóny (odkaz najdete také v dopise).
Požadované informace jsou bezpečně uloženy, nejsou poskytovány žádným třetím stranám a nebudou použity proti vám. Potvrzení vaší totožnosti je požadováno jen v rámci požadavků autorit, které regulují a kontrolují naše obchodní aktivity.