RoboMarkets Wallet

Podmínky a procesy popsané na této stránce se týkají retailových klientů RoboMarkets Ltd registrovaných před 9. zářím 2024 a počínaje 30. prosincem 2024 se stávají irelevantními. Čtěte více...
  1. Jaké příležitosti přináší e-peněženka RoboMarkets Wallet?
  2. Proč je Wallet v několika různých měnách?
  3. Mohu mít peněženku v jakékoliv měně?
  4. Jaké měny mohou být použity pro vklad financí do Wallet?
  5. Jaké měny mohou být použity pro vklad financí na můj obchodní účet prostřednictvím Wallet?
  6. Jak mohu na obchodní účet vložit finance pokud není měna účtu na seznamu měn přechodných účtů?
  7. Je možné na můj obchodní účet vložit finance v měně, která je na seznamu měn Wallet za použití přechodného účtu, vedeného v jiné měně?
  8. Proč se zůstatek na účtu Peněženky liší od celkového zůstatku obchodních účtů ve stejné měně?
  9. Mohu převádět finance ze své peněženky Wallet do peněženky Wallet jiného klienta?
  10. Mohu převádět finance z jednoho přechodného účtu do dalšího?
  11. Kam se finance z obchodních účtů vybírají?
  12. Jak je možné peníze vybrat?
  13. Co mám dělat, pokud na přechodném účtu není dostatek peněz pro vklad na obchodní účet?

Zeptejte se

Naši konzultanti na váš dotaz odpoví co nejdříve.