Členská zóna

Podmínky a procesy popsané na této stránce se týkají retailových klientů RoboMarkets Ltd registrovaných před 9. zářím 2024 a počínaje 30. prosincem 2024 se stávají irelevantními. Čtěte více...
  1. Je možné změnit na mém účtu měnu?
  2. Jsou mé finanční prostředky v rámci služby Členská zóna chráněny před krádeží?
  3. Jak mohu změnit páku?
  4. Jak mohu změnit své heslo k účtu?
  5. Jak mohu změnit své heslo do Členské zóny?
  6. Co mám dělat, pokud jsem během registrace uvedl/a nesprávné údaje?
  7. Nemá přístup ke svému předchozímu mobilnímu telefonu. Jak mohu číslo změnit?
  8. Jak mohu změnit svou emailovou adresu?
  9. Proč musím při registraci potvrdit e-mail?
  10. Je možné zaregistrovat si Členskou zónu jako právnická osoba?
  11. Jak se mohu do Členské zóny zaregistrovat?
  12. Co je to členská zóna? K čemu slouží?
  13. Jak aktivovat/deaktivovat push notifikace na mobilu?

Zeptejte se

Naši konzultanti na váš dotaz odpoví co nejdříve.